Recenze knihy: Maminčin mazánek (Sarah Flint) – 1.díl

Sarah Flint čtenáře vtáhne do děje napínavým a náročným thrillerem Maminčin mazánek, který není pro slabé povahy. Tento román sleduje příběh precizního sériového vraha, který zanechává za sebou hrůzné stopy. Knihu charakterizuje silná atmosféra napětí a nečekaných zvratů. Detektiv Charlotte Staffordová, známá jako Charlie, je přidělena ke spolupráci s detektivem inspektorem Geoffreym Hunterem na vyšetřování zmizení několika matek s jejich dětmi. Hroby jsou objeveny s matkami a dětmi, ale jeden z nich je naživu a druhý mrtvý. Vrah nechává za sebou šokující scény a důsledně vykonává svou osobní pomstu.

Maminčin mazánek je prvním dílem nové série s detektivkou Charlotte Staffordovou v hlavní roli, a tato kniha slibuje začátek úspěšné a poutavé detektivní série. Pro fanoušky anglických krimi příběhů a napínavých thrillerů je toto dílo určitě správná volba.

Děj je pečlivě propracovaný a čtenáře drží v permanentním napětí. Flintová vytváří atmosféru, která je děsivá a provokativní, což nás nutí zírat na stránky knihy jako na tragickou nehodu, ze které neumíme odtrhnout oči. Autorka, která má zkušenosti z práce u Metropolitní policie, se s precizností a důkladností ponořila do tématiky kriminálního vyšetřování, což se odráží v realistickém popisu policejní práce a věrohodných postavách. Příběh je plný zvratů a nečekaných odhalení, které udržují čtenáře na pořádném špici židle. Flintová vykresluje charaktery postav tak, že se k nim čtenář snadno připoutá a s napětím sleduje, jaký osud je čeká.

Sarah Flint si zaslouží uznání za svůj talent pro psaní emocionálních a výbušných kriminálních románů. Maminčin mazánek je zajímavým a dojemným pohledem do duše psychopatického vraha, který bude čtenáře držet v otrockém napětí až do samotného závěru.

Série: DC Charlotte Stafford
Žánr: Literatura světová, Detektivky, krimi, Thrillery
Vydáno: 2017, Omega