Recenze knihy: Záhada domu Marwicků (Darcy Coates) – 5.díl

Záhada domu Marwicků od Darcy Coates je dalším důkazem autorkina mistrovství v žánru paranormálního hororu. Tato kniha nás zavádí do temného gotického domu, který ukrývá tajemství a strašidelnou minulost. Příběh začíná zajímavým vyprávěním hlavní hrdinky, která žije vedle opuštěného domu Marwicků. Ta dům považuje za strašidelný a nehostinný, a to zejména po tom, co z něj jednoho dne uprchla celá rodina. Dům láká na další mrazivé zážitky, když se nová majitelka Anna odhodlá nastěhovat. V souvislosti s tím se hlavní hrdinka, Josefína, stává klíčovou postavou, která se ocitá v boji s démony minulosti a musí zachránit Annu před nebezpečím.

Autorka se opět předvedla jako vynikající vypravěčka, jejíž knihy jsou prostě nedokážete odložit. Krátké a svižné kapitoly vás nutí číst a číst, až se ocitnete na poslední stránce s touhou po dalších. Popisy postav a prostředí jsou precizní, takže si dokážete všechno dobře představit, a to i pokud nemáte bohatou fantazii. Hlavní postava, Josefína, je zajímavá a silná osobnost, což jí dává rozměr a věrohodnost. Její vztah s Annou a vlastní vnitřní boj s démony dělá z jejího charakteru něco víc než jen obyčejného hrdiny. Atmosféra knihy je mrazivá a strašidelná, a autorka ji udržuje po celou dobu s úžasným napětím.

Kniha je skvělým důkazem autorčiny schopnosti vytvořit poutavý a děsivý hororový příběh. Pokud máte rádi temnou atmosféru, tajemné domy a strašidelné zápletky, pak vás tato kniha určitě nezklame. Je to kniha, která vás pohltí a donutí vás nepřestávat číst, až do té poslední stránky.

Série: Strašidelné domy
Žánr: Literatura světová, Horory, Romány
Vydáno: 2021, Fobos