Recenze knihy: Důmyslné umění, jak mít všechno u pr* * le (Mark Manson)

Kniha Důmyslné umění, jak mít všechno u pr* * le od autora Marka Mansona je osvěžujícím průvodcem životem, který čtenáře odvádí od klasických pozitivních postojů a ukazuje mu, že není nutné být neustále v pozitivní náladě za každé situace. Manson nabízí realističtější pohled na svět a přístup, který umožňuje přijmout i nepříjemné a stresující okolnosti života. Autorův přístup je odlehčený a vtipný, což knize dodává neodolatelný a přístupný ráz. Autor se opírá o reálný vědecký výzkum, který podporuje jeho myšlenky, a čtenáři ukazuje, že klíčem k šťastnějšímu životu není stále přetvářet nepříjemné situace na něco pozitivního, ale spíše se naučit s nimi lépe žít.

Jedním z hlavních poselství knihy je, že není nutné předstírat, že všechno je v pořádku, když se nám hroutí život. Místo toho se můžeme zaměřit na to, co je opravdu důležité, a nechat ty méně podstatné věci za sebou. Manson čtenáře vyzývá, aby přestal klást důraz na zdánlivě nepodstatné problémy a zaměřil se na to, co skutečně ovlivňuje štěstí a spokojenost.

Kniha je napsána přístupným a srozumitelným stylem, což ji činí snadno čitelnou a zábavnou. Mark Manson ukazuje, že nejde o to být perfektní, ale o to být sebou a přijmout i své nedokonalosti. Není třeba se snažit vše proměnit v sladkou limonádu, ale je lepší se naučit s tou kyselou příchutí na jazyku žít. Kniha nabízí nový a osvěžující pohled na život. Autor čtenáře učí přijímat nepříjemné okolnosti a zaměřovat se na to, co je opravdu důležité. Jeho zábavný a autentický přístup čtenáře povzbuzuje k tomu, aby přestal předstírat, že je vždy pozitivní, a místo toho se naučil žít s realitou.

Více informací

Žánr: Literatura světová, Literatura naučná, Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2017, Omega