Recenze knihy: Jenom ne Rich (Penelope Bloom) – 1.díl

Jenom ne Rich je první díl série Jenom ne… od autorky Penelope Bloom. Příběh čtenáře zavádí do malé vesnice, kde si tři kamarádky, včetně hlavní hrdinky Kiri, slíbily, že se nikdy nebudou zaplétat s bratry Kingovými, bez ohledu na jejich bohatství či úspěch. Ovšem osud to má se s sebou, že bratři Kingovi se po sedmi letech vrací zpět do vesnice, a jeden z nich, Richard, se objeví hned v Kirině nové práci. Richard byl kdysi Kirou milován, ale také jí hodně ublížil. Nyní se snaží znovu získat její přízeň, ale Kira nechce riskovat přátelství s kamarádkami. Bude schopná odolat Richardovým kouzlům a odmítnout ho?

Lehká romantická oddechovka s vtipným humorem je pro Penelope Bloom typická. Příběh se čte svižně a má zajímavé prvky, zejména díky povahám postav. Kirin postoj ke zbožňovanému a zároveň nepříjemnému Richardovi přináší spoustu konfliktů a vtipných situací. Zvláště zářivé jsou momenty z pohledu Richarda, který se vyprávěním střídá s Kirou. Jelikož kniha obsahuje více pohledů, čtenáři mají možnost nahlédnout do obou hlavních postav, což obohatí příběh o zajímavý rozměr.

Kniha je zábavná, svižná a má lehce pikantní nádech, což ji činí příjemnou odpočinkovou zábavou. Humorné situace, roztomilá romantika a jiskřící chemie mezi Kirou a Richardem přinášejí čtenářům spoustu radosti. Jedinými nedostatky, které by stály za zmínku, jsou občasné vulgarismy, které mohou některé čtenáře mírně odradit, a chybějící hlubší emocionální vrstva v příběhu. Pokud hledáte lehkou romantickou knihu s příjemným humorem a nepříliš náročným dějem, Jenom ne Rich je pro vás tou správnou volbou.

Série: Jenom ne…
Žánr: Literatura světová, Romány, Pro ženy
Vydáno: 2023, Red