Recenze knihy: S miliardářem v síti (Max Monroe) – 1.díl

S miliardářem v síti od autora Max Monroe je romantickým příběhem, který se odehrává v dnešní době, kdy internet a moderní technologie ovlivňují i způsob seznamování. Hlavní hrdinka, Georgia Cummingsová, nemá při hledání lásky a štěstí moc úspěchu, a internetová doba jí v tom zrovna nepomáhá. Neustále je obtěžována nevyžádanými zprávami, což ji odrazuje od důvěry ve vztahy. Na jednoho muže však nemůže přestat myslet. Kline Brooks je typickým miliardářským floutkem – bohatý, atraktivní a pohledný, ale zdá se, že s ním je něco jinak. Jako její zaměstnavatel se jí vyhýbá a ona jemu. Oba jednají naprosto profesionálně, ale jak to tak bývá, hormony a citová přitažlivost se řídí svými zákonitostmi.

Příběh nabízí osvěžující pohled na moderní romanci, kdy online svět ovlivňuje i ty nejintimnější vztahy. Georgia je sympatickou a odvážnou hrdinkou, která se snaží najít lásku, ale narazí na spoustu překážek a nepříjemností, které internetové seznamování přináší. Kline je zajímavou postavou, která se neřídí standardními klišé miliardářských hrdinů.

Autor Max Monroe píše s humorem a lehkostí, což přináší do příběhu svěží atmosféru. Čtenáři se mohou těšit na zábavné situace, romantiku a nevyzpytatelné obraty děje. Kniha přináší poutavé čtení a zajímavé postavy, které si čtenář snadno oblíbí. Příběh je vhodnou volbou pro všechny, kteří mají rádi moderní romantiku s dávkou humoru a netradičními situacemi. Odměnou za čtení je zamilovaný páru, který má od začátku potíže a překážky, ale i naději na šťastný konec.

Série: Láska za všechny prachy
Žánr: Literatura světová, Romány, Pro ženy
Vydáno: 2023, Red