Recenze knihy: Všechno je v pr**li  (Mark Manson)

Kniha Všechno je v pr**li  od autora Marka Mansona je osvěžujícím pokračováním jeho předchozího bestselleru Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le. Manson se v této knize zaměřuje na naději a její význam, který má v našich životech. Pokud máte pocit, že se vám nedaří dosáhnout svých cílů, nebo se potýkáte s náročnými situacemi, kniha vás může inspirovat k pochopení naděje a její role v našem životě.

Jednou z klíčových myšlenek knihy je, že se nesmíme ztratit ve snaze dosáhnout štěstí za každou cenu. Mark Manson nás učí, že je důležité být k sobě upřímní a nepodbízet si své pocity, ačkoli jsou nepříjemné nebo frustrující. Změnit přístup k naději může být pro některé lidi osvobozující, protože ukazuje, že naděje nemusí být vždy naším spojencem. Autor se s humorem a sebeironií obrací k čtenářům, kteří hledají cestu k osobnímu rozvoji a šťastnějšímu životu. Jeho přístup je odvážný, což knize dodává autentičnost a přirozenost. Pokud jste četli Mansonův předchozí bestseller, určitě oceníte jeho charakteristický styl a jasnou vizi, jak přemýšlet o naději a celkově o životě.

Manson nechce být chápán jako klasický poradce, který dává nesmlouvavá pravidla. Naopak, nabízí prostředky, jak si uvědomit, že každý má svůj vlastní, unikátní přístup k životu. Ačkoli některé z jeho rad mohou působit kontroverzně nebo nerealisticky, právě tím dává prostor k přemýšlení a hledání vlastních odpovědí.

Kniha je jinak pojatým průvodcem životem, který vás zavede na cestu sebepoznání a porozumění naději. Pokud máte rádi nekonvenční pohledy na život a jeho výzvy, tato kniha vám může přinést inspiraci a povzbuzení.

Více informací

Žánr: Literatura světová, Literatura naučná, Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2020, Via