Recenze knihy: Konflikt (Michaela Brnková) – 1.díl

Konflikt je kniha, která čtenáře příjemně překvapí svou originalitou a výborným zpracováním. Příběh čtenáře zavede do prostředí italské mafie, kde hlavní hrdina Nero, syn mafiánského bosse, je nucen vzít si za manželku dceru obchodního partnera svého otce. Dohodnutá svatba v 21. století může působit překvapivě, ale v této rodině jsou osobní preference a city podřízeny rodinnému postavení.

Děj knihy je napínavý a nabitý emocemi, které se prolínají skvělým humorem. Autorčin smysl pro humor je nakažlivý, ať už jde o scény plné škádlení mezi hlavními postavami nebo o situace, kdy se Nero snaží vyprat oblečení. To dodává příběhu svěžest a zábavnou notu. Jedním z hlavních lákadel knihy je milostný příběh mezi Nero a Elisou. Jejich vztah je postaven na lásce a nenávisti. Toto téma je v knize skvěle zpracované. Postupně sledujeme, jak se vzájemná nenávist mění v jiskření a vášeň. Oba hlavní hrdinové jsou komplexní postavy s vnitřními démony, což dodává jejich vztahu na autentičnosti.

Autorka vytvořila zajímavé prostředí italské mafie, které je uvěřitelně vykreslené a doplňuje poutavý děj. Příběh plyne svižně a čtenáře vtahuje do děje, aby se na něm stále chtěl podílet. Pohled na události z perspektivy obou hlavních postav je dalším plusem, který přidává na zajímavosti. Konflikt je kniha, kterou nelze odložit. Autorka dokázala vytvořit poutavý a vzrušující příběh, který zaujme čtenáře a nepustí ho až do samého konce. Romantika, napětí, humor i šokující zvraty – to všechno najdete v této knize. Hlavní postavy jsou skvěle vymyšlené a snadno se do nich čtenář vcítí.

Série: Nekompromisní
Žánr: Romány, Pro ženy, Literatura slovenská
Vydáno: 2021, Meridiano-press