Jak zhubnout vnitřní stehna? Tipy na cvičení

Zdá se vám, že zbavit se přebytečného tuku na vnitřní straně stehen je téměř nemožné? Vyzkoušejte účinné cviky, které vám pomohou vytvarovat stehna a zredukovat tuk.

OBSAH

30denní výzva vnitřní strana stehen

Pokud se rozhodnete přijmout 30denní výzvu zaměřenou na zhubnutí vnitřní strany stehen, budete mít jasný plán cvičení na každý den. Zde je příklad takového plánu:

  • 1.-5. den: Dřepy (můžete začít na 50 dřepech a zkuste postupně přidávat až na 100 dřepů.)
  • 6.-10. den: Výpady do stran (Postavte se vzpřímeně, jedna noha udělá výpad do strany, druhá zůstává na místě, paže před sebe. Poté vraťte nohu zpět, paže k tělu a opakujte s druhou nohou. Vyzkoušejte 50 výpadů, můžete zvýšit na 100.)
  • 11.-15. den: Plank s nohama do stran (Plan na boku – podepřít v loktu na boku, natažené nohy – zvedněte jednu nohu, opět položte. Opakujte na každou stranu 10x, měňte strany 2-3x.)
  • 16. – 20. den: Dřepy s výskokem (Zkuste 30 dřepů, můžete postupně zvyšovat až do 100.)
  • 21. – 25. den: Sumo dřepy (Rozkročte se, ruce dejte v bok, udělejte dřep, úhel mezi lýtky a stehny je 90°, dále opět ze stoje, přetočte se v bocích a na každou stranu udělejte dřep s rozkročenýma nohama. Vyzkoušejte 50 výpadů.)
  • 26.-30. den: Šikmé výpady s jednou nohou (Nohy u sebe, výpad jednou nohou šikmo vzad, zadní noha je na špičce, přední noha je pokrčená v koleni, koleno se nevytáčí. Vraťte nohu zpět a opakujte na druhou nohu. Vyzkoušejte 50 výpadů, můžete zvýšit na 100.)

Zkuste zvyšovat počet opakování, jakmile se na to budete cítit.

Vnitřní stehna cviky

Je mnoho dalších cviků, které můžete zařadit do svého tréninkového plánu, abyste zhubli vnitřní stehna. Zde je několik populárních cviků:

  1. Dřepy s přímým krokem: Postavte se nohama v šířce ramen a udělejte dřep tak, že jeden krok uděláte přímo dopředu. Tím se zvýší práce vnitřních stehen.
  2. Výpady do stran: Udělejte výpad jednou nohou na stranu tak, abyste cítili napětí vnitřní strany stehen. Opakujte cvik střídavě na obou stranách.
  3. Plank s nohama do stran: Zaujměte pozici planku a poté pomalu zvedejte jednu nohu na stranu a držte ji ve vzduchu po dobu několika sekund. Poté proveďte stejný pohyb s druhou nohou.
  4. Výskoky do stran: Vyskočte do strany a zatlačte nohy od sebe. Přistávejte na mírně pokrčených kolenou, abyste minimalizovali nárazovou sílu.

Cviky na vnitřní stehna s gumou

Použití gumy je skvělý způsob, jak zintenzivnit cvičení na vnitřní stehna. Zde je několik cviků s gumou:

  1. Šikmé protažení nohou s gumou: Omotejte elastickou gumu kolem stehen nad koleny, postavte se na jednu nohu a druhou nohu zvedněte mírně šikmo před nohu, na které stojíte. Tím zvýšíte odpor a posílíte vnitřní stranu stehen.
  2. Dřepy s gumou: Omotejte elastickou gumu kolem stehen pod koleny a proveďte dřep. Tím se zvýší práce vnitřních stehen.

TIP: Levné gumy na posilování koupíte například na Lidl.cz nebo na Decathlon.cz. Pokud hledáte velmi kvalitní a odolné gumy, podívejte se na Rehabilitacnipomucky.cz.

Cviky na vnitřní stehna v posilovně

Pokud navštěvujete posilovnu, můžete využít různé stroje a zařízení pro cvičení vnitřních stehen. Některé z nejefektivnějších cviků jsou:

  1. Stroj na přitahování nohou: Sedněte si na tento stroj a provedete přitahování nohou směrem k sobě, abyste cítili tah vnitřní strany stehen.
  2. Stroj na vnitřní stranu stehen: Nastavte váhu na stroji a sedněte si na něj. Poté provádějte pohyb, kdy přitahujete nohy k sobě proti odporu.

Cviky na vnitřní stranu stehen doma

Pokud preferujete cvičení v pohodlí vašeho domova. Všechny výše uvedené cviky můžete dělat doma. Mezi ně patří:

  1. Leh na boku: Lehněte si na bok a zvedejte spodní nohu nahoru. Poté se přetočte na druhý bok a cvičte stejný pohyb s druhou nohou.
  2. Výpady na stranu: Stoupněte si s nohama široce rozkročenýma, udělejte výpady na jednu stranu, a poté na druhou stranu. Cítit byste měli napětí na vnitřní straně stehen.
  3. Dřepy s přímým krokem: Postavte se nohama v šířce ramen a udělejte dřep tak, že jeden krok uděláte přímo dopředu. Tím se zvýší práce vnitřních stehen.
  4. Výpady do stran: Postavte se vzpřímeně, jedna noha udělá výpad do strany, druhá zůstává na místě, paže před sebe. Poté vraťte nohu zpět, paže k tělu a opakujte s druhou nohou.
  5. Sumo dřepy: Rozkročte se, ruce dejte v bok, udělejte dřep, úhel mezi lýtky a stehny je 90°, dále opět ze stoje, přetočte se v bocích a na každou stranu udělejte dřep s rozkročenýma nohama.
  6. Šikmé výpady s jednou nohou: Nohy u sebe, výpad jednou nohou šikmo vzad, zadní noha je na špičce, přední noha je pokrčená v koleni, koleno se nevytáčí. Vraťte nohu zpět a opakujte na druhou nohu.

Kombinace těchto cviků a správné stravování vám pomohou dosáhnout vašeho cíle zhubnout vnitřní stehna. Nezapomeňte však, že trvalé výsledky vyžadují čas a pravidelnost. S trpělivostí a vytrvalostí dosáhnete silných a štíhlejších vnitřních stehen.

Kde koupit zdravou výživu?

Držím vám palce. 🙂

Hrasekvlusku.cz

Hrasekvlusku.cz
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0